Skip to content

Receptioniste/Administratief medewerker

Functieomschrijving
Op nog geen kwartiertje lopen van het Metrostation Spaklerweg vind je ons kantoor te Amsterdam.

Bij TK Vastgoed werken we hard om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Als één team stellen we de klant centraal en doen we het elke dag een beetje beter.
Ter ondersteuning van ons team zijn we op zoek naar enthousiaste dame of heer welke hun mannetje kan staan. Voor deze functie is het belangrijk dat je het inkomend telefoonverkeer correct afhandelt, de eerste opvang van bezoekers aan ons kantoor verzorgt, de agenda’s beheert, maar ook ondersteuning biedt aan de salesafdeling.

Vaardigheden

  • Je kunt goed organiseren;
  • Je bent administratief sterk en houdt van aanpakken;
  • Je kennis van softwareproduct Microsoft Office is vereist;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en schrift uitstekend;
  • Je hebt een sterkte persoonlijkheid die in een “mannenbedrijf” zijn of haar mannetje staat;
  • Je kan zelfstandig werken maar je bent ook een teamplayer;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.

Soort dienstverband: Fulltime

Je kunt goed organiseren, bent administratief sterk en houdt van aanpakken dan zijn wij op zoek naar jou. Solliciteren naar de rol als administratief medewerkster? Stuur je CV naar vacature@tk-vastgoed.nl

Dit hebben wij jou te bieden
Een markconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waarbij als de targets behaald worden er flexibel wordt omgegaan met de werktijden. Daarnaast werken we in een prettige en informele omgeving en vinden wij het belangrijk om het teamgevoel te versterken door bijvoorbeeld gezamenlijk te eten en leuke uitjes te organiseren. Is jouw interesse gewekt? Aarzel dan niet en solliciteer.

Solliciteer Nu!
Stuur je cv naar vacature@tk-vastgoed.nl. Eén van onze werving en selectie medewerkers reageert binnen 24 uur om een terugkoppeling te geven op jouw sollicitatie.

Back To Top